20 mai 2007

dinosaur jr. - get me

8 kommentarer:

radiohode sa...

Og denne er enda bedre! Jiha! Dette er musikk å være full til også.

othilie sa...

*ler høyt* Så at du hadde et "ubeskjedent" inntak av alkohol i helga; det var ikke du som spilte gitar på låret til en venninne av meg på et utested vi velger å ikke nevne med navn mens jeg stod og lo ved siden av??? Sikkert ikke *prøver å forestille meg radiohode full men får det ikke til*. Men, jeg er enig, jeg kan godt være litt...eller mye full til dinosaurmusikk. God grungelyd og gitarene...som den middelaldrende kvinnen jeg er så klarer jeg fint å sette pris på denne typen musikk og klarer fremdeles å hoppe opp og ned og se mer en gjennomsnittlig entusiastisk ut hvis jeg må bevege meg til godlyden også.

radiohode sa...

Man danser vel ikke til dinosaur jr? Jo, det kan vel hende. I fylla... *ser beskjemmet ned*

othilie sa...

Jeg kan danse til det mest og bedre i edru tilstand enn i fylla *ler* Nå fremstod du som litt gammel, radiohode *ler ertende* Det er bare type bevegelesr som vil variere alt etter valgt godlyd. *prøver å se for meg en full, dansende radiohode...men fantasien strekker fortsatt ikke til*

God natt..

radiohode sa...

Om jeg fremstod som gammel så var jeg vel bare ærlig? *smiler fårete*

othilie sa...

*gliser* Ikke så forfengelig som mange av oss er når det kommer til alder? Sjarmerende *ler* Jeg tror jeg skal danse ubeskjemmet til jeg ramler i graven. Du danser altså ikke? Bare i fylla?

radiohode sa...

Jeg har lagt dansefoten på hylla, ja. Tar den frem en sjelden gang, uten at noen ler av meg mens jeg prøver. *smiler stolt*

othilie sa...

Da skjønner jeg ikke hvorfor den foten er lagt på hylla; hvis ingen ler når du en sjelden gang prøver eller har du særdeles hyggelige, beskyttende og omtenksomme venner som later som ingenting når du hopper rundt i utakt med musikken og omverdnen? *smiler ertende*

Strektegningen som kommer opp av deg indikerer at du muligens er god til å danse breakdance *ler* eller er det bare din kunstneriske evner det skorter på *smiler yndig*

Det er visst "ert-radiohode-dag" i dag. Bær over med meg *smiler yndig og unnskyldene*